مدیر شبکه ایران کالا اهداف این شبکه را تشریح کرد

  • پنجشنبه 18 خرداد 1396 15:14
  • شناسه 594
مدیر شبکه ایران کالا اهداف این شبکه را تشریح کرد

مدير شبكه ايران كالا در گفت وگو با ايرنا: هدف از ایجاد شبکه ایران کالا تبلیغ محصولات ساخت داخل است

دکتر اردشیر زابلی زاده مدیر شبکه تلویزیونی ایران کالا در گفتگو با ایرنا به تشریح اهداف شبکه ایران کالا پرداخت

 

نخستین مدیر شبکه تلویزیونی ایران کالا می گوید هدف از راه اندازی این شبکه تبلیغ و معرفی کالاها و محصولات ساخت داخل است.

اردشير زابلي زاده به تازگي به عنوان نخستين مدير شبكه ايران كالا حكم خود را دريافت كرد تا هر چه سريعتر بسترسازي براي راه اندازي اين شبكه كه قرار است به موضوع معرفي كالاهاي ايراني، معرفي مراكز اقتصادي زودبازده، اقتصاد دانش بنيان و ... بپردازد، مهيا شود.
 خبرنگار گروه فرهنگي ايرنا روز سه شنبه در گفت وگو با وي هدف اصلي از راه اندازي اين شبكه را جويا شد و وي با اشاره به اهميت حمايت از توليدات داخلي اظهار داشت: هدف از راه اندازي شبكه ايران كالا تبليغ و معرفي كالاها و محصولات ساخت داخل است تا از اين طريق فرهنگ سازي مناسبي براي مصرف كالاهاي ايراني و تغيير سبك زندگي انجام شود. 
 وي تصريح كرد: براي فرهنگ سازي مصرف كالاهاي داخلي در مرحله اول بايد از توليدات داخلي حمايت كرد و اين حمايت از سوي شبكه ايران كالا و از طريق تبليغ و معرفي كالاهاي ساخت داخل خواهد بود و رسانه ملي در اين ارتباط هزينه اي را از صاحبان بنگاه هاي توليدي كوچك و متوسط دريافت نمي كند. 
 زالي زاده با بيان اينكه يكي از وظايف پيش بيني شده براي شبكه، حمايت از كارآفرينان در مسير رونق توليدات داخلي است، افزود: كارآفرينان موفق الگوهاي مناسبي براي جامعه در جهت كاهش بيكاري و رونق اقتصادي هستند، از اين رو قصد داريم با معرفي اين كارآفرينان، ضمن آشنا ساختن جامعه با چگونگي موفقيت آنها، شيوه ها و راهبردهايي كه در مسير كسب و كار طي كرده اند را مطرح كنيم تا جامعه شناخت بيشتري در ارتباط با موفقيت هاي آنها كسب كند. 
 نخستين مدير شبكه ايران كالا همچنين انعكاس اخبار رويدادهاي مختلف در حوزه هاي اقتصادي و بازارهاي داخلي و بين المللي كه كالاهاي ايراني در آنها عرضه مي شود را از ديگر وظايف شبكه ايران كالا برشمرد و يادآور شد: با انعكاس اين اخبار نشان مي دهيم كه وضعيت حضور كالاهاي توليد داخل در نمايشگاه هاي بين المللي چگونه است كه بي شك در تغيير نگرش مردم در مصرف كالاهاي داخلي مؤثر خواهد بود.
 زابلي زاده در پاسخ به اين سئؤال كه توليدات اين شبكه در چه قالب هاي برنامه سازي است، گفت: توليدات اين شبكه در قالب هاي نمايشي، تركيبي و ژانرهاي مختلف برنامه سازي خواهد بود و اكنون نيز به اين نتيجه رسيده ايم كه بايد توليداتي را آماده سازي كنيم تا زمان افتتاح شبكه، مشكلي براي آنتن وجود نداشته باشد. 
وي يادآور شد: تمام توليداتي كه پخش خواهيم كرد با استانداردهاي بالا توليد و پخش مي شوند.
 نخستين مدير شبكه ايران كالا با تأكيد بر اينكه در حال تدوين استانداردهاي حرفه اي برنامه سازي براي اين شبكه هستيم، گفت: معرفي توليدات با كيفيت بالا بايد به شكلي حرفه اي و با استانداردهاي مناسب توليد و پخش انجام شود تا اثرگذاري آن بر مخاطب افزايش يابد. 
 زابلي زاده به فراخوان شبكه كه در آينده نزديك منتشر مي شود، اشاره كرد و اظهار داشت: شبكه ايران كالا از هر گونه طرح و ايده اي كه به تحقق وظايف شبكه در معرفي كالاهاي توليد ملي و حمايت از صنايع داخلي كمك كند، استقبال خواهد كرد لذا از صاحبنظران عرصه اقتصاد، رسانه و هنر مي خواهيم كه با شبكه همكاري كنند تا نقشي موثر در بهبود شرايط اقتصادي جامعه داشته باشيم.

 

۱۳۹۵/۰۶/۱۸

واحد هماهنگی و ارتباطات 

شبکه تلویزیونی ایران کالا

نظر شما

شما در حال ارسال پاسخ به نظر «» می‌باشید.

نظرات بینندگان

موضوع داغ هفته

خبر آگهی

  • موفقیت جدید برای گروه صنعتی استیل ناب

    موفقیت جدید برای گروه صنعتی استیل ناب

    گروه صنعتی ناب استیل در مراسم روز ملی صنعت و معدن که با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت برگزار شد، موفق به دریافت تندیس زرین و لوح تقدیر به عنوان شرکت نمونه ملی لوازم خانگی شد.

آخرین خبرها