مدير شبكه ايران كالا؛ ایران کالا یاور بزرگی برای بنگاه‌های کوچک اقتصادی است

  • پنجشنبه 18 خرداد 1396 15:26
  • شناسه 598
مدير شبكه ايران كالا؛ ایران کالا یاور بزرگی برای بنگاه‌های کوچک اقتصادی است

مدیر شبکه ایران کالا از تسهیلات حمایتی این شبکه از بنگاه های اقتصادی خبرداد و گفت: برای تحقق شعار"اقتصاد مقاومتی" برنامه ریزی های مختلفی کرده ایم.

به گزارش واحد هماهنگی و ارتباطات شبکه ایران کالا، دكتر اردشير زابلي‌زاده ،راه اندازي شبكه "ايران كالا" را پاسخ تمام‌عيار صداوسيما به نياز رسانه‌اي بنگاه‌هاي كوچك و متوسط اقتصادي در كشور دانستو گفت : قرار است اين شبكه بستري مناسب براي معرفي مستقيم اين واحد هاي اقتصادي باشد.

وي افزود: در شرايطي كه بنگاه هاي بزرگ اقتصادي با تكيه بر توان مالي خود ،امتياز بالايي براي تبليغ كالاهايشان دارند، "ايران كالا"فرصتي طلايي براي فعالان خرد اقتصادي در كشور است چراكه ما، در برنامه‌سازي هايمان به طور مستقيم براي آنها تبليغ مي كنيم و مي توانند از ظرفيت تبليغات رايگان در تلويزيون بهره ببرند.

زابلي زاده گفت: ملاك براي انتخاب و تبليغ در اين شبكه، تنها معرفي كالا نيست و هر چيزي است كه ارزش افزوده به‌همراه داشته باشد، مانند خدماتي كه يك هتل در زمينه گردشگري عرضه مي‌كند يا هر محصول دانش‌بنياني كه نياز به حمايت داشته باشد، در اين شبكه قابليت تبليغ دارد .

وي راه اندازي اين شبكه را ناشي از نگاه بلند رئيس سازمان صدا  سيما در افق "توانمندسازي بنگاه‌هاي اقتصادي كوچك و متوسط " دانست و گفت:بنابر نظر دكتر ‌عسكري، اين شبكه همه مراحل ساخت و پخش برنامه را براي بنگاه‌هاي كوچك اقتصادي به‌صورت رايگان انجام مي‌دهد. در مورد بنگاه‌هاي متوسط نيز، آن‌ها بر اساس استانداردهايي كه ما تعيين كرده‌ايم برنامه مي‌سازند و ما آن را به‌صورت رايگان پخش مي‌كنيم.

زابلي‌زاده با اشاره به استفاده از فناوري‌هاي نوين در حوزه برنامه‌سازي در ايران‌كالا مي‌گويد: به‌كارگيري رسانه‌هاي نوين و فناوري‌هاي نو، از مواردي است كه به جذب مخاطب كمك مي‌كند. ما بر همين اساس از فناوري‌هايي همچون تي‌وي‌شاپينگ استفاده كرديم. همچنين بر اساس برنامه‌ريزي‌هايي كه انجام شده قرار است از نرم‌افزارهاي فروش مجازي هم در ايران‌كالا بهره ببريم كه جزئيات آن به‌همراه ديگر امكانات نويني كه براي شبكه پيش‌بيني شده، پس از آغاز به كار شبكه ، اعلام خواهد شد.

مدير شبكه ايران‌كالا افزود:شوراي راهبردي شبكه را جمعي از نخبگان رسانه‌اي و اقتصادي سامان داده‌اند تا به اين وسيله از ظرفيت خِرَد جمعي براي رسيدن به اهداف استفاده شود.

به گفته او، در "ايران‌كالا" بنگاه هايي كه به وسيله تبليغ رايگان از آن ها حمايت مي شود بر اساس ويژگي‌هايي كه وزارتخانه‌هاي صنعت، معدن و تجارت و كار، تعاون و رفاه اجتماعي براي واحدهاي كوچك و متوسط تعريف كرده‌اند، انتخاب مي شوند .

از آنجا كه اين شبكه قرار است ياريگر بنگاه‌هاي كوچك و متوسط اقتصادي باشد،مدير آن ،به عضويت شوراي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي نيز درآمده است .

 

۱۳۹۵/۱۱/۰۵

واحد هماهنگی و ارتباطات 

شبکه تلویزیونی ایران کالا

نظر شما

شما در حال ارسال پاسخ به نظر «» می‌باشید.

نظرات بینندگان

جدید ترین برنامه ها

موضوع داغ هفته

خبر آگهی

  • هاپیر تایر، خدمتی ویژه در کسب و کار آنلاین

    هاپیر تایر، خدمتی ویژه در کسب و کار آنلاین

    هایپرتایر با ایده‌ای خلاقانه برای ارایه خدماتی متفاوت در عرصه فروش آنلاین تایر بوجود آمد؛ ویژگی اصلی این مجموعه ارایه خدماتی متمایز در زمینه نصب تایرهای عرضه شده به صورت سیار است‌.

آخرین خبرها