اسنپ فود به دنبال افزایش مشتری پسندی | شبکه تلویزیونی ایران ‌کالا

اسنپ فود به دنبال افزایش مشتری پسندی

  • سه شنبه 23 شهریور 1400 01:59
  • شناسه 67209
 اسنپ فود به دنبال افزایش مشتری پسندی

مدیران اسنپ فود در تلاش‌اند برای کاهش شکایت کاربران از زمان طولانی ارسال سفارش‌هایشان، قابلیت پیش‌بینی زمان ارسال از لحظه سفارش تا رسیدن آن به‌دست کاربران را تا پایان تابستان در این پلتفرم فعال کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه ایران کالا در ماه‌های اخیر، کاربران در شبکه‌های اجتماعی اعتراض و انتقاد‌های زیادی از ارسال طولانی سفارش‌هایشان از اسنپ‌ فود کرده‌اند یا از لغوشدن درخواستشان بدون اطلاع آن‌ها خبر داده‌اند. این انتقاد‌ها در حالی مطرح می‌شود که چندی پیش اسنپ‌ فود به‌عنوان تنها پلتفرم سفارش آنلاین غذا (حداقل در تهران) ۱۰۰ میلیون سفارش خود را به ثبت رساند. بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی اعلام می‌کند که اگر اسنپ فود یک رقیب در بازار فروش آنلاین غذا داشت، شاید در فضای رقابتی سرویس‌ بهتری به مشتریانش می‌داد.

با‌این‌حال مهرداد عبدالرزاق، رئیس هیئت‌مدیره اسنپ‌ فود، موافق این موضوع نیست و اعلام می‌کند فعالیت در زمینه سفارش آنلاین غذا یکی از سخت‌ترین کسب‌وکارهای حوزه آنلاین است. او مانند همیشه اسنپ فود را سرویس انحصاری نمی‌داند و معتقد است این شرایط اقتصادی و سختی کار در این حوزه است که باعث شده در تهران سرویسی هم‌پای اسنپ فود وجود نداشته باشد.

عبدالرزاق اعلام می‌کند که برعکس تهران، در شهرهای مختلف کشور سرویس‌های آنلاین سفارش غذا بدون مشکل و با تعداد مشتریان بیشتری از اسنپ فود مشغول به کار هستند. او معتقد است نگاهی منفی به اسنپ فود ایجاد شده که این سرویس، سرویسی انحصار‌طلب است؛ درحالی‌که براساس گفته‌های عبدالرزاق، این سرویس در‌حال‌حاضر تمام تلاشش را می‌کند تا سرپا باشد و اصلا به دنبال ایجاد انحصار نیست.

او در پاسخ به این پرسش که «دلیل افزایش تأخیر در ارسال سفارش مخصوصا در بخش غذا و سوپرمارکت اسنپ‌ فود چیست؟» توضیح داد: «ما حداقل در دو ماه اخیر با مشکل تأخیر در ارسال سفارش‌ها هستیم و این اتفاق هم ربطی به کمبود ناوگان پیکی ما ندارد.» او ادامه داد: «در ۲ ماه تا ۴۵ روز قبل به‌دلیل مناسبت‌های مذهبی که داشتیم و با‌‌‌توجه‌‌‌به اینکه هر کدام از همکاران ما در بخش ارسال سفارش‌ها در یک خطه‌ای از کشور هستند، به شهرهای خود می‌رفتند و خیلی با نوسان نیروی ارسال روبه‌‌‌رو شدیم که کار ما را دچار ایراد کرد.»

عبدالرزاق از رخ‌دادن اتفاقی خوب برای کسب رضایت از مشتریانشان خبر داد و گفت:‌ «اتفاق خوبی که می‌تواند خیال همه را در زمینه تأخیر راحت کند، این است که مانند پلتفرم‌های دنیا بتوانیم قبل از سفارش کاربر، طول زمان ارسال را به‌صورت پیش‌بینی به او نشان دهیم تا اگر زمان طولانی بود، خودش تصمیم بگیرد که منتظر بماند یا لغو سفارش کند.» به‌گفته‌‌ی وی، تیم فنی اسنپ فود به‌شدت در تلاش هستند تا این قابلیت قبل از پایان فصل تابستان روی این پلتفرم عملیاتی شود.

تمرکز بیشتر روی سرویس غذا

اسنپ فودی که حالا در بازار فعالیت می‌کند، با اسنپ فود سال‌های گذشته که تنها کار سفارش غذا را انجام می‌داد، بسیار متفاوت‌تر است. حالا خود این برنامه جدا از سوپراپلیکیشن اسنپ، به سوپر‌اپلیکیشنی تبدیل شده که در‌کنار غذا، سفارش شیرینی، خرید نان، فروش محصولات آرایشی بهداشتی و سوپر‌مارکت را نیز انجام می‌دهد. عبدالرزاق تأکید می‌کند با‌‌‌توجه‌‌به آمار و ارقام سفارش‌ها، شرایط سفارش آنلاین غذا آ‌نقدرها هم که در شبکه‌های مجازی از آن انتقاد می‌کنند، بد نیست.

رئیس هیئت‌مدیره اسنپ فود در پاسخ به این سؤال که «از بین تمام سرویس‌هایی که در این پلتفرم فعال است، آن‌ها می‌خواهند روی چه سرویسی تمرکز بیشتری داشته باشند؟» اعلام کرد که سرویس غذا درحال‌حاضر مهم‌ترین محصولی است که روی آن تمرکز کرده‌اند. او در توضیح این موضوع به زومیت گفت:‌ «وضعیت در بخش غذا به‌صورت کلی بد نیست و اتفاق‌های خوبی هم در آن رخ می‌دهد؛ مانند اینکه ما روزانه ۱۵۰ هزار تراکنش در روز را پردازش می‌کنیم. با تمام این‌ها جای کار روی سرویس غذا بسیار زیاد است.»

او ادامه داد: «هدف ما از اضافه‌کردن سرویس‌های مانند سوپرمارکت، شیرینی و... برای این بوده است تا ناوگان ما در زمانی که سفارش غذا وجود ندارد و سرشان خلوت‌تر است، بتوانند با ارسال سفارش‌های دیگر، کسب درآمدشان را بیشتر کنند.» او درباره تمرکزشان روی سرویس غذا به‌عنوان یکی از سرویس‌های قدیمی اسنپ فود گفت:‌ «به این دلیل تمرکزمان را روی سرویس غذا و توسعه آن در نقاط مختلف کشور گذاشته‌ایم که به‌علت کرونا نتوانسته‌ایم از حدود یک‌ونیم سال پیش به این سرویس توجه دقیق‌تری داشته باشیم و گزینه‌های مختلفی در‌اختیار کاربرانمان بگذاریم.»

عبدالرزاق اعلام کرد که آن‌ها تمام تمرکز خود را روی سرویس غذا گذاشته‌اند تا شکایت برخی کاربران از سرویس‌دهی اسنپ فود کمتر شود. طبق ادعای او، هم‌اکنون تیم فنی اسنپ فود روی ایجاد اعلام زمان پیش‌بینی سفارش به مشتریان در حال کار است و می‌خواهند کاربران از زمان ثبت سفارش تا زمان انتظار برای رسیدن سفارش، زمان حدودی را بدانند و اگر در این زمینه تاخیری از سمت اسنپ فود صورت گرفت، تا ۵۰ درصد هزینه سفارش را به‌عنوان جبران خسارت به مشتری خود بازگردانند.

انتهای پیام/

مطالب بیشتر از «نشانهای تجاری»

نظر شما

شما در حال ارسال پاسخ به نظر «» می‌باشید.

نظرات بینندگان

جدید ترین برنامه ها

  • تیزر شرکت چای وحدت گرکرود

    پیشران

    تیزر شرکت چای وحدت گرکرود (16)

    چای سبز و خوش رنگ بعد از برداشت از مزارع در کوتاه ترین زمان ممکن و پس از بررسی کارشناسان و تایید کیفیت وارد کارخانه شده و اینجاست که عملیات فراوری چای در کارخانه چای وحدت آغاز می شود.برگ های سبز چای بعد از آنکه حدود 8 ساعت به خود باد سرد دیدند وارد محیطی با دمای 25 درجه می شوند و در این محیط بادهای گرم و سرد را باید تا مدت 5 ساعت تحمل کنند اینجاست که رفته رفته برگ ها تغییر رنگ داده و فرایند خشک شدن آغاز می شود. برگها بعد از تخمیر و اکسیداسیون دیگر خشک خشک خشک می شوند و مرحله تفکیک و جدا سازی آغاز می شود چای ها در این مرحله به گروه های ممتاز، قلم، شکسته یک، شکسته دو و باروتی تقسیم شده و بسته بندی می شوند و برای ذخیره سازی به انبار می رود.کارخانه چای وحدت از اولین کارخانه هایی بود که در سال 73 با ظرفیت تولید 30 تن چای خشک در منطقه گرکرود رانکوه راه اندازی شد که تا امروز توانسته به اهالی این منطقه خدمت رسانی کند و باری از روی دوش چای کاران این منطقه بردارد. کیفیت چای خشک در کارخانه چای وحدت به قدری بالا است که علاوه بر نیاز بازار داخل محصولات تولیدی به بازارهای جهانی نیز صادر می شود ، که از مقاصد صادراتی آن می توان به کشورهای افغانستان، تاجیکستان، ترکیه و روسیه اشاره کرد.

  • تیزر شرکت سیم و کابل مازند طبرستان

    پیشران

    تیزر شرکت سیم و کابل مازند طبرستان (14)

    سیم و کابل مازند طبرستان با نام تجاری مسکات انواع سیم و کابل مسی و آلومینومی را به صورت صنعتی و غیر صنعتی تولید می کند.

  • تیزر شركت انديشه ایمنی خودرو

    پیشران

    تیزر شركت انديشه ایمنی خودرو (13)

    شركت انديشه در سال 1363 با نام قطعه سازی و قالب سازی انديشه به عنوان سازنده قالبهای پلاستيكی برای برخی ادوات كشاورزی ، لوازم خانگی و اتومبيل ، فعاليت خود را آغاز نمود. پس از 10 سال تجربه موفق در زمينه ساخت انواع قالبها ، پروژه توليد كمربند ايمنی خودرو در سال 1374 تحت مطالعه و بررسي قرار گرفته كه اين مطالعات حدود 3 سال به طول انجاميد . در طی اين مدت كارخانه با ادوات لازم جهت توليد ، مونتاژ و آزمايشات مربوط به كمربند ايمنی تجهيز گشت . طی مدت كوتاهی اولين نمونه ها طراحی و تحت مطالعات فنی و آزمايشات مختلف در آمدند . نتايج آزمايشات صورت گرفته رضايت بخش بود و متعاقباً در بهمن ماه سال 1376 شركت موفق به اخذ تائيديه های كيفی مورد نياز از خودرو سازان ايرانی گرديد . همزمان با توسعه كيفی محصولات شركت انديشه شروع به توسعه فضای كارخانه نمود

  • تیزر صنایع سنگ آرین

    پیشران

    تیزر صنایع سنگ آرین (11)

    صنایع سنگ آرین زیبایی بلند مدت را با محصولات ساخته شده از سنگهای مرمر، گرانیت، تراورتن و دیگر سنگ های تزیینی به خانه و محل کار شما عرضه می کند. صنایع سنگ آرین تنها تولید کننده ای است که قابلیت تولید تمامی طرح های سنگی مورد نظر مشتریان را دارا است که با مراجعه به گالری محصولات این شرکت می توانید به گستره توانایی این شرکت در فرآوری سنگ ساختمانی و تزئینی پی ببرید. صنایع سنگ آرین قطعا اولین مجموعه فراورش سنگ در داخل کشور نیست اما یکی از بهترین ها ست

  • تیزر شرکت دابو صنعت(فولاد رافع )

    پیشران

    تیزر شرکت دابو صنعت(فولاد رافع ) (10)

    هدف متخصصین و تلاشگران شرکت دابوصنعت تا سال 1400 تبدیل شدن به یک هلدینگ دانش بنیان در حوزه صنعت تاسیسات و انرژی کشور، با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و به کمک متخصصان بومی است تا در راستای تحقق طرح‌های ملی مرتبط با بهینه‌سازی و کاهش مصرف انرژی در راستای چشم‌انداز کشور، موقعیت رقابتی متمایزی را در صنعت تاسیسات گرمایشی و خدمات انرژی ایجاد نماید . امروزه محصولات دابو صنعت را می توان در حوزه های مختلف صنعت ایران از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاه ، نیروگاه ها و بخش های مختلف دیگر مشاهده کرد که این مسئله نشان دهنده توانمند بودن این مجموعه در تامین نیازهای داخلی است.

آخرین خبرها