آموزش | منابع انسانی | شبکه تلویزیونی ایران ‌کالا

  • اهمیت مهارت نرم و سخت در استخدام

    اهمیت مهارت نرم و سخت در استخدام

    کارفرمایان برجسته در مشاغل مختلف به دنبال کارمندانی با مهارتهای نرم و مهارتهای سخت هستند، اما به گفته ی تعداد زیادی از مدیران استخدام مهارت های نرم مهم تر مهارت های سخت است زیرا مهارت های سخت را می توان در طی جلساتی آموزش داد ولی آموزش مهارت های نرم بسیار سخت و زمان بر است و همچنین بین مهارت های نرم و موفقیت رابطه علمی وجود دارد و این مهارت باعث پیشرفت و موفقیت می گردد.

  • چگونه بفهمیم که کارمندانمان به ما احترام می‌گذارند و راه‌های کسب احترام از سوی کارمندان

    چگونه بفهمیم که کارمندانمان به ما احترام می‌گذارند و راه‌های کسب احترام از سوی کارمندان

    در این مقاله در مورد موضوع احترام به مدیریت صحبت کردیم و روش‌هایی را ارائه کردیم که به کمک آن‌ها می‌توانید متوجه شوید که آیا کارمندان شما به‌اندازه کافی به شما احترام می‌گذارند و چگونه می‌توانید احترام آن‌ها را جلب نمایید و چه عواملی باعث می‌شود که احترام کارمندان نسبت به مدیر از بین برود. امیدواریم که از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

  • مزایا و نکات مثبت کارکردن در شرکت‌های بزرگ

    مزایا و نکات مثبت کارکردن در شرکت‌های بزرگ

    در این مقاله به مهم‌ترین مزایای کارکردن در شرکت‌های بزرگ اشاره کردیم که دانستن آن‌ها قطعاً می‌تواند در انتخاب شرکت یا سازمان مناسب به شما کمک کند.

  • اهمیت کار تیمی در موفقیت کسب و کار

    اهمیت کار تیمی در موفقیت کسب و کار

    کار در یک تیم باعث می شود تا از اشتباهات یکدیگر یاد بگیرید و از از خطاهای آینده جلوگیری کنید، از دیدگاه های مختلف بینش کسب نمایید و از همکاران باتجربه تر مفاهیم جدید را بیاموزید.

  • تجزیه و تحلیل شغل چیست و چه اهمیتی دارد؟

    تجزیه و تحلیل شغل چیست و چه اهمیتی دارد؟

    تجزیه و تحلیل شغل، به مجموعه کارهایی گفته می‌شود که در زمینه جمع‌آوری و ارزیابی داده‌های مختلف راجع به یک شغل مشخص انجام می‌شود و معمولا مواردی هم‌چون مسئولیت‌های آن شغل، وظایف روزانه، مهارت‌های سخت و نرم مطلوب برای آن شغل، شایستگی‌های مد نظر، تحصیلات مورد نیاز، خروجی‌های مورد انتظار و غیره را تعیین می‌کند.

  • چالش های منابع انسانی در سازمانها
  • 10 دلیل بی انگیزگی در کارکنان و راهکارهای آن

    10 دلیل بی انگیزگی در کارکنان و راهکارهای آن

    در این مقاله علاوه بر علت های بی حوصلگی و بی انگیزگی، به ذکر چند راهکار در جهت انگیزه بخشی نیز اشاره خواهیم کرد.

  • وظایف و اهداف دپارتمان منابع انسانی

    وظایف و اهداف دپارتمان منابع انسانی HR

    مدیران منابع انسانی به‌طور پیوسته درگیر یکپارچه‌سازی عملیات و استراتژی‌های کسب‌وکار با وجود محصولات، خدمات، ایده‌ها و فرهنگ‌های مختلف هستند. در این مقاله با جزییات وظایف آنها بیشتر آشنا می شویم.

  • 4 روش کاربردی برای حفظ کارمندان و افزایش وفاداری آن‌ها به سازمان

    4 روش کاربردی برای حفظ کارمندان و افزایش وفاداری آن‌ها به سازمان

    باتوجه‌به اهمیت فراوان موضوع "حفظ کارمندان" ، ما در این مقاله به چهار روش و سیاستی که به‌شدت می‌تواند به شما کمک کند تا کارمندان خوب خود را حفظ کنید، اشاره خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

جدید ترین برنامه ها